Nantu à trattà cù e persone di altre religione: à u tempu ghjustu è à u tempu intempestivu?

Nantu à trattà cù e persone di altre religione: à u tempu ghjustu è à u tempu intempestivu?
Adobe Stock - ca

Cumpiendu a missione di Diu significa pensà à longu andà. Di Ellen White

Ci hè dettu : « Gridate in cima à i vostri pulmoni, ùn ci risparmiate ! Alza a to voce cum'è un shofar, è annunziate à u mo pòpulu e so trasgressioni, è à a casa di Ghjacobbu i so piccati! ” (Isaia 58,1:XNUMX) Questu hè u missaghju chì deve esse pruclamatu. Ma ancu s'elli importanu, hè impurtante chì ùn attacchemu micca, angulari è cundannà quelli chì mancanu di l'intuizione chì avemu...

Tutti quelli chì anu grandi privilegii è opportunità, ma ùn anu micca perfezionatu e so capacità fisiche, mentali è murali, ma chì si indulgenu è sbuccanu e so rispunsabilità, sò più in riscu è in peghju forma davanti à Diu chì e persone chì sò doctrinalmente in errore, ma strive. per esse una benedizzione per l'altri. Ùn li culpisce micca o cundannate !

Se permette ragiunamentu egoista, false cunclusioni è scuse per guidà in un statu sbagliatu di core è di mente in modu chì ùn ricunnosce più i modi è a vulintà di Diu, vi caricate assai più culpabili chè u peccatore onestu. Dunque, hè megliu esse attentu à ùn cundannà qualcunu chì pare più innocente davanti à Diu chè tù.

Ricurdemu chì in nisuna circustanza duvemu purtà a persecuzione nantu à noi stessi. E parolle aspra è sarcastiche sò inappropriate. Mantene fora di ogni articulu, tagliateli fora di ogni lezione! Chì a Parolla di Diu faci u tagliu è u rimproveru. Puderanu l'omi è e donne murtali si rifuggianu cun fiducia in Ghjesù Cristu è stanu in ellu, perchè u Spìritu di Ghjesù pò esse vistu à traversu elli. Attentu cù e vostre parolle per ùn avè micca veramente antagonizà quelli di altre fede è dà à Satana l'uppurtunità di aduprà e vostre parolle trascurate contru à voi.

Hè vera chì vene un tempu di guai, cum'è ùn hè mai statu da quandu ci hè una nazione. Ma u nostru compitu hè di sguassà cù cura da u nostru discorsu qualcosa chì smacks di ripresa, resistenza è un attaccu contr'à e chjese è l'individui, perchè ùn hè micca u modu è u metudu di Ghjesù.

A chjesa di Diu, chì cunnosci a verità, ùn hà micca fattu u travagliu chì duverebbe fà secondu a Parola di Diu. Dunque, duvemu esse ancu più attenti à ùn offende micca i miscredenti prima ch'elli anu intesu i motivi di e nostre credenze in quantu à u sàbatu è a dumenica.

A fine: Testimonii per a Chjesa 9, 243-244

Lascià una Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

Aghju accunsentutu à l'almacenamiento è u trattamentu di e mo dati secondu EU-DSGVO è accettà e cundizioni di prutezzione di dati.