Leviticus, Un libru per l'oghje: Politiche speciali per i zitelli di Diu

Leviticus, Un libru per l'oghje: Politiche speciali per i zitelli di Diu
Adobe Stock: Joe Fallico
Hè u libru biblicu chì a maiò parte di i cristiani sentenu chì hà u minimu per dì à noi oghje. Di Ellen White

In u Leviticu ci sò parechje linee morali speciali datu à Mosè per l'Israele. Sò stati scritti cù cura in un libru. Eranu i principii di i Dieci Cumandamenti chì anu definitu i duveri chì l'omu hà à u so cumpagnu è deve à Diu. Se l'Israele ubbidissinu à tuttu, Diu hà prumessu, ellu hà da tesori è fà di elli una nazione assai putente. Li stabilissi in a terra di Canaan cum'è un populu santu è felice. Truvaranu a so felicità è a sicurezza solu in u cumpletu di i so cumandamenti.

"È u Signore parlò à Mosè, dicendu: Parlate à i figlioli d'Israele, è dite à elli: Sò u Signore u vostru Diu. Ùn farete micca cum'è fattu in u paese d'Egittu, induve site abitatu, nè fà cum'è fattu in u paese di Canaan, induve ti guidaraghju, è ùn caminate micca secondu i so statuti " (Esodu 2). :18,3) L'Eternu hà desideratu un populu chì u servissi fidemente è si separanu chjaramente da tutte e altre nazioni chì ùn anu micca paura di u so nome. Sapia u periculu di associu cù idolatri. Sapia chì solu à fighjà è à sente parlà di i custumi pagani è di e filosofie vane avaria un effettu distruttivu nantu à a morale. Ci era un periculu chì i culti scandalosi di i adoratori di l'idoli l'attiravanu è furmà u so propiu cultu. Ancu l'esperienza di i genitori puderia prutegge, a morale di i zitelli era sempre minacciata. Eranu constantemente tentati d'imite l'abitudini di e persone cù quale si socializate.

Stu cumandamentu da Diu stessu hà significatu per noi oghje in questi ultimi ghjorni. Malice piglia a suprana è Satana si trova in attesa di l'incuranti cù ogni tipu di trucchi. L'alegria è a ricerca di piacè sò l'ordine di u ghjornu, è a sucità hè generalmente carattarizata da l'alti spiriti imprudenti è una mancanza di virtù. U livellu di u mondu ùn deve esse micca u livellu di quelli chì amanu è teme à Diu. Il s'attend à ce que ses disciples se soient séparés du péché et des pécheurs. Perchè i so seguitori prufessi anu corrottu l'oru puru di u so esse cù l'amicizia cù u mondu, sò menu preziosi à i so ochji. Li mancava una vera fede è una vera religione.

Aiutu per i bisogni

Les instructions données à l'ancien Israël avaient le même but que l'instruction que Jésus donna à ses disciples sur la montagne. Tutti dui duveranu contru à l'egoismu è incuragisce a gentilezza. Diu hè sempre pensendu à i poveri è dicendu à u so populu cumu a cura di elli. "Quandu portate a cugliera di a vostra terra, ùn cuglierete micca cumplettamente l'orlu di u vostru campu, nè raccolte dopu a vostra racolta." (Leviticu 3: 19,9)

Allora dice: "Ùn opprimerete nè rubarià u vostru vicinu. U salariu di u ghjurnaleghju ùn resta micca cun voi per a notte finu à a matina. " (Leviticu 3:19,13) Sfurtunatamente, i salarii sò spessu trattenuti senza penseru o crudele à i travagliadori è anu da pagà per a miseria chì guadagnanu per u travagliu duru chì meritanu, nè soffrenu. Sta inghjustizia hè praticata luntanu è larga. I patroni spessu campanu grandi. Ce qu'il gagnerait presque soutenir une ou deux familles pauvres. Quandu una tale persona face i travagliadori aspittà per i so salarii duru guadagnatu, provoca u dispiacere di Diu.

Tandis que nous devons montrer de la compassion et de l'amour aux pauvres qui le méritent, nous ne devons pas favoriser les pauvres indignes simplement à cause de leur pauvreté « ni honorer la personne du grand » (Lévitique 3 :19,15) simplement parce qu'il est grand. Quantu di questu hè implementatu? Una persona pò avè assai ricchezza, riceve un grande rispettu è acclamazione è onore per via di a so pusizioni, ancu s'ellu hà un core corruptu è a so vita ùn hè micca degna di emulazione. A pusizione è a ricchezza ùn facenu micca a ghjente; ma mani pulite è un core puru Diu accettarà.

Nunda ma a verità

"Ùn vi arrubbarete, nè mentirete, nè ingannate l'un l'altru!" (Leviticu 3:19,11) Tutti i bugiardi finiscinu in u lavu di focu. Eppuru, omu si dice più falsità è si fa finta di più chè parechji suspetti. Tutti l'inganni è l'esagerazioni sò falsità. Un veridu, un ghjustu, ùn darà micca intenzionalmente una impressione chì ùn hè micca vera per parlà o gestu. Ùn darà micca à l'altru un missaghju chì sà chì hè sbagliatu. A falsità consiste in l'intenzione di ingannà. Un sguardu, un muvimentu di a manu, una spressione faciale ponu dì una falsità cum'è e parolle. Referenze è allusioni chì dà una impressione esagerata sò falsità. L'apòstulu dice: "Ùn mentite micca unu à l'altru" (Colossians 3,9: XNUMX) A caduta di Ananias è Sapphira mostra chì ancu in l'età di l'Evangelu, a vindetta casca nantu à i culpevuli quant'è in l'età ebraica.

A santità di u nome di Diu

"Ùn ghjurà micca falsamente per u mo nome, profanendu u nome di u vostru diu! Sò u Signore. « (Leviticu 3:19,12) U nome di u Signore hè profanatu in parechje manere. Hè spessu parlatu senza penseru è profanatu in a cunversazione di ogni ghjornu invucandulu. Per esempiu, cù "Diu solu a sà chì!" ecc.. Quì e cose sacre sò degradate, chì si deve sempre parlà cun reverenza. Qualchidunu ancu pronuncianu u nome di Diu senza penseru in preghiera. U so santu nome deve esse pronunziatu solennemente è ùn hè micca apparsu cù trascuranza ogni pochi frasi in e nostre preghiere. "Signore Diu Onnipotente!" "Santu è maravigghiusu hè u so nome!" (Apocalisse 4,8: 111,9; Salmu XNUMX: XNUMX) A so purità, a maestà è a bontà pò esse meditate, ma solu i labbra sante anu da pronunzianu u so nome. Ancu s'è no sentimu micca a so voce chì proclama a lege da a muntagna, avemu tanti motivi per teme è tremà cum'è a ghjente à u pede di Sinai tandu. A lege di Diu hè immensamente prufonda. Ùn pudemu micca evità e so dumande. Perchè hè u standard di u ghjudiziu futuru.

U peccatu di l'ignoranza

« Mais si quelqu'un du peuple péche sans le vouloir... qu'il... apporte... une offrande... si le prêtre a ainsi expié pour lui, il lui sera pardonné. » (Lévitique 3 :4,27.28.31). ,7,17 folla) Chì U listessu s'applicava à i capi è à i preti. Bien qu'appelés par Dieu Lui-même à leur œuvre sacrée, cela ne les rendait pas infaillibles. Eranu in periculu cuntinuu di fà un peccatu. Ancu s'ellu hè statu fattu senza sapè, era sempre un peccatu à l'ochji di u celu. L'ignoranza, mentre diminuisce a culpabilità di u trasgressore, ùn hè micca una scusa abbastanza in u ghjornu di u Ghjudiziu. L'apòstulu dice: "Se qualchissia vole fà a so vulintà, ellu saperà s'ellu hè questu insignamentu di Diu." (Ghjuvanni XNUMX:XNUMX) Quelli chì volenu assolutamente cunnosce a verità è a vulintà di Diu ùn saranu micca lasciati in u bughju.

E persone sò sempre cuscenti di u so peccatu. A lege di Diu hè presentata à a so cuscenza cum'è era à l'apòstulu Paulu. Ùn sapia micca ch'ellu era un violatore di a lege, ma hà dettu chì quandu u cumandamentu hè vinutu, u peccatu hà resuscitatu è ch'ellu hè mortu. Hè statu uccisu da a lege è dopu, per via di u repentimentu di i so peccati commessi è per a fede in Ghjesù, hè statu cunciliatu à Diu è pardunatu da ellu.

L'esperienza di Paul seria l'esperienza di millaie d'oghje s'elli seguitanu a so cuscenza cun fede cum'è ellu. Ùn hà micca principiatu una guerra contr'à a lege di Diu perchè era u strumentu chì l'hà cundannatu è uccisu; à u cuntrariu ! Dice chì u cumandamentu significatu per a vita hà purtatu a morte - morte per u trasgressore ma vita per u seguitore.

L'omu oghje piace à stabilisce u so propiu standard è calpeste l'unicu standard veru. Ma quandu a cuscenza slumbering hè svegliata è a luce hè permessa di brillà in e camere scure di u so core, scopre ch'ellu hà violatu senza sapè a lege di Diu. On lui demande de se repentir des péchés qu'il a commis et de se vêtir de Jésus par la foi et le baptême.

Qualchidunu dicenu chì anu campatu à u megliu di a so cunniscenza, ignorante ch'elli eranu peccatori davanti à Diu. Dunque, sentenu ch'elli eranu senza culpa è ùn anu micca rimpianti. Ma a Parola di Diu hè chjara. Tutti quelli chì eranu ansiosi di capiscenu per a preghiera puderia avè vistu chì hè a verità. Per stu peccatu di ignuranza, cum'è in i tempi di Mosè, Diu hà bisognu di un sacrifiziu: u sacrifiziu di un core brisatu è brusgiatu (Salmu 51,19:XNUMX). Cù a Bibbia in manu, tutti duvemu cunnosce è praticà a verità. Ma certi ricusanu di cambià e so credenze o pratiche, affirmannu chì a so sincerità li salverà. Tali sò in periculu di fà u peccatu di l'arroganza è ùn campanu micca tutte e cunniscenze chì avianu. L'auto-esame criticu è l'intensu studiu scritturale è a preghiera seria sò necessarii per assicurà chì unu ùn evade micca a croce, ma hè guidatu in tutta a verità, qualunque sia u costu di l'autonegazione, ùn importa micca l'ubbidenza scomoda.

I peccati scunnisciuti ùn anu micca bisognu di scuse, ma di penitenza. Nimu ùn deve imaginà chì, perchè Ghjesù hè mortu è hà purtatu a culpabilità di l'omu, tuttu ciò chì hà da fà hè accettà u pardonu. Ùn lasciate micca sente chì ùn hà micca bisognu di lamentà i peccati chì hà fattu per tantu tempu. L'indulgenza di Diu hà limiti, è a pena per a violazione di a so lege vinarà di sicuru, ancu s'è "u ghjudiziu di l'attu gattivi ùn hè micca rializatu in fretta" (Ecclesiaste 8,11:XNUMX). Ma perchè vivemu in un'epica quandu a vindetta ùn seguita micca immediatamente i mali atti, u peccatu hè menu shunned è "i cori di i figlioli di l'omi [sò] pieni di fà u male" (ibid.).

Segni di i tempi, 22 di lugliu di u 1880

Lascià una Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

Aghju accunsentutu à l'almacenamiento è u trattamentu di e mo dati secondu EU-DSGVO è accettà e cundizioni di prutezzione di dati.