Per i piovi tardi: 14 regule per u studiu di a Bibbia

Per i piovi tardi: 14 regule per u studiu di a Bibbia
iStockphoto - BassittART

"Quelli chì participanu à a proclamazione di u messagiu di u terzu anghjulu studianu e Scritture in u stessu sistema chì William Miller hà seguitu" (Ellen White, RH 25.11.1884/XNUMX/XNUMX). Hè ora ch'è no fighjemu più attente à e so regule in l'articulu dopu di William Miller

Quandu studia a Bibbia, aghju trovu e seguenti regule per esse assai utili. Per dumanda speciale, li publicu avà [1842] quì. Se vulete prufittà di e regule, vi ricumandemu di studià ognuna in dettagliu cù e scritture indicate.

Regola 1 - Ogni parolla hà pesu

Ogni parolla hè appruvata per include quandu studia un sughjettu in a Bibbia.

Matteu 5,18

Regola 2 - Tuttu hè necessariu è capiscenu

Tuttu l'Scrittura hè necessariu è pò esse capitu per un usu scopu è un studiu intensu.

2 Timoteu 3,15: 17-XNUMX

Regola 3 - Quellu chì dumanda capisce

Nunda revelatu in l'Scrittura pò o resterà oculatu da quelli chì dumandanu in fede è senza dubbitu.

Deuteronomiu 5:29,28; Matteu 10,26.27:1; 2,10 Corinti 3,15:45,11; Filippesi 21,22:14,13.14; Isaia 15,7:1,5.6; Matteu 1:5,13; Ghjuvanni 15:XNUMX; XNUMX; Ghjacumu XNUMX:XNUMX; XNUMX Ghjuvanni XNUMX: XNUMX-XNUMX.

Regola 4 - Unisce tutti i posti pertinenti

Per capisce una duttrina, recullate tutte e Scritture nantu à u tema chì vi interessa! Allora chì ogni parolla conta ! Sè ghjunghje à una teoria armonica, ùn pudete micca svià.

Isaia 28,7: 29-35,8; 19,27; Pruverbii 24,27.44.45:16,26; Luca 5,19: 2, 1,19, 21; Rumani XNUMX:XNUMX; Ghjacumu XNUMX:XNUMX; XNUMX Petru XNUMX: XNUMX-XNUMX

Regola 5 - Sola Scriptura

L'Scrittura deve interpretà sè stessu. Ella stabilisce u standard. Perchè s'ellu dipende in a mo interpretazione di un maestru chì cungettura in quantu à u so significatu, o voli interpretà in cunfurmità cù u so credo, o chì pensa sè stessu sàviu, sò guidatu solu da e so cungettura, desideri, credo, o a so saviezza, è micca secondu a Bibbia.

Salmu 19,8: 12-119,97; Salmu 105: 23,8-10; Matteu 1: 2,12-16; 34,18.19 Corinti 11,52: 2,7.8-XNUMX; Ezekiel XNUMX:XNUMX; Luca XNUMX:XNUMX; Malachia XNUMX:XNUMX

Regola 6 - Mettite e profezie

Diu hà revelatu e cose chì venenu attraversu visioni, simboli è paràbuli. In questu modu, i stessi cose sò spessu ripetuti parechje volte, attraversu visioni diffirenti o in simboli è similitudi diffirenti. Se vulete capiscenu, avete da mette tutti inseme per furmà una stampa generale.

Salmu 89,20:12,11; Osea 2,2:2,17; Habacuc 1:10,6; Atti 9,9.24:78,2; 13,13.34 Corinti 1: 41,1; Ebrei 32:2; Salmu 7: 8; Matteu 10,9:16; Genesi XNUMX: XNUMX-XNUMX; Daniel XNUMX:XNUMX;XNUMX; Atti XNUMX: XNUMX-XNUMX

Regola 7 - Ricunniscenza facci

Visioni sò sempre espressamente citati cum'è tali.

2 Corinti 12,1:XNUMX

Regola 8 - I simboli sò spiegati

I simboli anu sempre un significatu simbolicu è sò spessu usati in profezie per rapprisintà cose, tempi è avvenimenti futuri. Per esempiu, "muntagna" significa guverni, "bestie" regni, "acqua" pòpuli, "lampada" a Parola di Diu, "ghjornu" annu.

Daniel 2,35.44:7,8.17; 17,1.15:119,105; Revelazione 4,6: XNUMX; Salmu XNUMX: XNUMX; Ezekiel XNUMX: XNUMX

Regola 9 - Decode Parables

Paraboli sò paraguni usati per illustrà i sughjetti. Iddi, cum'è simbuli, deve esse spiegatu da u sughjettu è a Bibbia stessa.

Marcu 4,13:XNUMX

Regola 10 - Ambiguità di un Simbulu

I simboli anu qualchì volta dui o più significati, per esempiu "ghjornu" hè adupratu com'è simbulu per rapprisintà trè periodi di tempu.

1. infinitu
2. limitatu, un ghjornu per un annu
3. un ghjornu per mille anni

Quandu hè interpretatu currettamente, hè coherente cù tutta a Bibbia è hà sensu, altrimenti ùn hè micca.

Ecclesiastes 7,14:4,6, Ezekiel 2:3,8; XNUMX Petru XNUMX:XNUMX

Regola 11 - Litterale o Simbulica?

Cumu sapè se una parolla hè simbolica ? Se pigliate literalmente, hè sensu è ùn cuntradisce micca e liggi simplici di a natura, allora hè literale, altrimenti hè simbolicu.

Revelazione 12,1.2: 17,3-7; XNUMX: XNUMX-XNUMX

Regola 12 - Decodificazione di simboli per passaggi paralleli

Per capisce u veru significatu di i simboli, studia a Parola in tutta a Bibbia. Sè avete trovu una spiegazione, aduprate. S'ellu hè sensu, avete trovu u significatu, se no, continuate à circà.

Rule 13-Compare prufezia è storia

Per sapè s'ellu avete trovu l'avvenimentu storicu currettu chì cumpiendu una prufezia, ogni parolla di a prufezia deve esse literalmente cumpiita dopu à decifrare i simboli. Allora sapete chì a prufezia hè stata cumpleta. Ma s'è una parolla ùn resta micca cumpletata, ci vole à circà un altru avvenimentu o aspittà per un sviluppu futuru. Perchè Diu assicura chì a storia è a prufezia accunsenu, cusì chì i figlioli di Diu veramente credenti ùn sò micca vergognati.

Salmu 22,6: 45,17; Isaia 19: 1-2,6; 3,18 Petru XNUMX: XNUMX; Atti XNUMX:XNUMX

Regola 14 - Cridite veramente

A regula più impurtante di tuttu hè: Cridite! Avemu bisognu di una fede chì faci sacrifici è, se pruvata, abbanduneghja ancu a cosa più preziosa in a terra, u mondu è tutti i so desideri, u caratteru, a vita, a carriera, l'amici, a casa, u cunfortu è l'onore mundani. Se qualcosa di questu ci impedisce di crede in ogni parte di a Parola di Diu, allora a nostra fede hè in vain.

È ùn pudemu micca crede finu à chì quelli mutivi ùn sò più lurking in i nostri cori. Hè impurtante di crede chì Diu ùn rompe mai a so parolla. È pudemu cunfidenza chì quellu chì cura di i sparrows è cuntava i capelli nantu à a nostra testa vigila ancu à a traduzzione di a so propria parolla è mette una barriera intornu. Il empêchera ceux qui se fient sincèrement à Dieu et à sa Parole de s'éloigner de la vérité, même s'ils ne comprennent ni l'hébreu ni le grec.

L'ultimu libru

Eccu alcuni di e regule più impurtanti chì aghju trovu in a Parola di Diu per un studiu biblicu sistematicu è ordinatu. Se ùn sò micca sbagliatu grossamente, a Bibbia cum'è un sanu hè unu di i libri più simplici, più chjosi è più sensibili mai scritti.

Contene a prova chì hè di origine divina è cuntene tutte e cunniscenze chì i nostri cori ponu bramà. Aghju trovu in ella un tesoru chì u mondu ùn pò micca cumprà. Ella dà a pace interiore si crede in ella è una ferma speranza per u futuru. Furtifica u spiritu in circustanze difficili è ci insegna à stà umili quandu vivemu in prosperità. Ci face amare è fà bè à l'altri perchè ricunnoscemu u valore di ogni individuu. Ci rende curaggiu è ci permette di difende a verità.

Ricevemu forza per resiste à l'errore. Ella ci dà un'arma putente contr'à l'incredulità è ci mostra l'unicu antidotu à u peccatu. Ella ci insegna cumu cunquistà a morte è cumu rompe i ligami di a tomba. Predicheghja u futuru per noi è ci mostra cumu preparà per ellu. Ci offre l'uppurtunità di cumunicà cù u Rè di i Re è revela u più bellu codice di lege mai promulgatu.

Attenzione : Ùn trascurate micca, studià !

Chì hè solu una discrizzione debule di u so valore; ma quante ànime sò persu perchè anu trascuratu stu libru, o, cum'è male, perchè l'anu in un tale velu di misteru chì pensanu chì a Bibbia hè infine incomprensibile. Cari lettori, fate di stu libru u vostru studiu principale! Pruvate è truverete chì hè cum'è aghju dettu. Iè, cum'è a Regina di Saba, direte ch'ùn l'aghju mancu a mità.

Teologia o pensamentu liberu ?

A teologia insegnata in i nostri scoli hè sempre basatu annantu à qualchì credo di una denominazione particulari. Puderete esse capaci di piglià qualcunu chì ùn pensa micca cù una tale teologia, ma sempre finisce in fanatismu. Quelli chì pensanu indipindentamente ùn saranu mai soddisfatti di i punti di vista di l'altri.

S'ellu avia da insegnà a teologia à a ghjuventù, averia prima scupertu ciò chì l'intelligenza è u spiritu pussede. S'elli eranu boni, li lasciaria studià a Bibbia elli stessi è li mandassi in u mondu liberu di fà u bè. S'elli ùn avianu micca cervellu, li stamparia cù a mente d'altru, scriveva "fanatici" nantu à a so frunti, è li mandava cum'è schiavi !

WILLIAM MILLER, Viste di e prufezie è a cronologia profetica, Editore: Joshua V. Himes, Boston 1842, Vol. 1, pp. 20-24

Prima apparsu: ghjornu di l'espiazione, ghjugnu 2013

Lascià una Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

Aghju accunsentutu à l'almacenamiento è u trattamentu di e mo dati secondu EU-DSGVO è accettà e cundizioni di prutezzione di dati.