Differenze trà l'interpretazioni evangeliche è adventiste di a profezia: L'Anticristu

Differenze trà l'interpretazioni evangeliche è adventiste di a profezia: L'Anticristu
Adobe Stock - Sabbir Sarker

Un articulu di 18 anni si leghje ancu più eccitante in u sfondate di i sviluppi attuali. Di Kevin Paulson

Tempu di lettura: 15 minuti

Ghjesù hà avvistatu i so discìpuli in dettagliu nantu à falsi insegnamenti nantu à a Seconda Venuta (Matteu 24,4: 5.24-27, XNUMX-XNUMX). Semu ancu incuraghjiti à studià a Parolla di Diu cun cura per ùn esse micca ingannati in l'ultima volta.

L'unica prutezzione contru l'ingannimentu più brillanti in a storia di u mondu

"L'Anticristu farà e so opere miraculose davanti à i nostri ochji. A falsificazione serà cusì vicinu à l'uriginale chì serà impussibile di distingue i dui senza a Sacra Scrittura "(grande polemica, 593)

"Solu quelli chì anu studiatu a Bibbia intensamente è abbraccianu l'amore di a verità seranu salvati da l'ingannimentu putente chì captivarà u mondu." (Ibid. 625)

Ma micca solu e Sacre Scritture, ma ancu i scritti di u Spìritu di Prufezia sò a nostra prutezzione: "Lasciate chì a ghjente faci un pianu dopu à l'altru è chì u nemicu pruvate di distractà l'ànime da a verità, tutti sò prutetti da i so numerosi inganni in l'ultimi. jours qui croient que l'Eternel a parlé par sœur White et les a chargés. » (Eventu di l'ultimu ghjornu, 44)

A Parolla inspirata spiega chjaramente cumu Ghjesù torna è chì l'Anticristu hè di novu in u so caminu à u putere. Ogni seguitore di Ghjesù "hà una mappa nantu à quale ogni puntu impurtante in u viaghju à u celu pò esse truvatu. Dunque ùn hè micca dipendente da alcuna ipotesi. " (grande polemica, 598)

Una varietà di teori

Tuttavia, ogni tipu di tiurìi nantu à u novu ordine mundiale è u ritornu di Ghjesù sò in circulazione in i circoli cristiani cuntempuranei. Di sicuru, micca tutti sti insignamenti ponu esse curretti.

Parechji cristiani crede in un Anticristu di u tempu di a fine. Ma hà pocu à fà cù l'Anticristu descrittu da a Sacra Scrittura è u Spìritu di Prufezia.

Di sicuru, ùn hè micca u nostru travagliu di dubbità a sincerità di quelli chì sò sempre in "Babilonia". Nè ùn si mette in dubbitu a so vuluntà di campà secondu a cunniscenza chì Diu li hà datu finu à avà. Ma ùn hè ancu sicuru di basà a nostra cunniscenza nantu à l'opinioni cristiane populari nantu à a crisa chì vene. Solu u slogan "À a Legge è à a Testimonianza" (Isaia 8,20:XNUMX) pò purtà à dumande spirituali.

A prufezia illumina l'antichità, u Medievu è i tempi muderni

E pagine di l'Scrittura insegnanu chjaramente chì un putere escatologicu anti-cristianu nascerà. Ella andarà in guerra contr'à Diu è i so seguitori. I libri di Daniel è Revelazione mostranu l'ascesa è a caduta di i grandi imperi di a storia mundiale. Cum'è a culminazione di stu sviluppu, l'ultima forza persecutoria appare infine nantu à u palcuscenicu. Hè rapprisentata cum'è un cornu pocu in Daniel 7 è 8, cum'è a prima bestia in Revelazione 13, è cum'è una prostituta in Revelazione 17. L'"omu di u peccatu" in 2 Tessalonicesi 2 hè ancu un nome per u stessu sistema apostatu. Qualchidunu chì combina e dichjarazioni di a Sacra Scrittura cù i fatti storichi pò vede solu stu putere cum'è u papatu rumanu.

A Revelazione descrive a coalizione anti-cristiana di a fine di u tempu cum'è una alleanza di trè partiti. Si vene in i mumenti finali di a grande battaglia contru à Diu è u so populu (Apocalisse 16,13: 14-588). Ellen White cunta u cattolicu, u Protestantismu apostatu è u spiritualismu trà i trè partiti di questa allianza (Ibid. XNUMX; Testimonianze 5, 451).

L'Anticristu si prisenta cum'è cristianu

U tistimunianza ispirata rende chjaru chì u putere apostatu di a fine di i tempi ùn hè micca solu religiosu, ma ancu apertamente cristianu. A lingua in 2 Thessalonians 2 suggerisce questu. Perchè dice chì l'omu profetizatu di u peccatu s'assiedi "in u tempiu di Diu" (verse 4). Stu termu hè utilizatu da Paul in altrò per a chjesa (1 Corinti 3,16:2; 6,16 Corinthians 2,19:21; Efesu 17:1,21-3,1). Quandu l'Apocalisse 1,11 descrive stu sistema apostatu cum'è una prostituta, fa eco à i versi di l'Anticu Testamentu. Quessi parranu di cumu a "città fedele" (a cumunità professante di Diu) hè diventata una puttana (Isaia 15:7,4; Jeremiah XNUMX:XNUMX). I passaghji facenu chjaru chì Israele sempre riferitu à sè stessu cum'è u populu di Diu in questu tempu. Questu pò ancu esse vistu in e forme cuntinuate di cultu è cerimonie (Isaia XNUMX: XNUMX-XNUMX; Jeremiah XNUMX: XNUMX).

Stu puntu hè ancu più chjaru da cumu Ellen White ritrae a caduta murali di i Stati Uniti in i so ultimi ghjorni. Seranu cunquistati da l'internu da i puteri rinnegati:

"Una volta chì u principiu s'applica in i Stati Uniti chì a chjesa pò aduprà u putere statale per trasfurmà e regule religiose in leggi naziunali - in corta, se a chjesa è l'autorità statali pigghianu a precedenza nantu à a cuscenza di l'individuu, allora Roma serà sicura di triunfà in i Stati Uniti. "(grande polemica, 581)

U Spìritu di Prufezia profetizza chì l'ultima persecuzione di a chjesa di Diu vene da e chjese naziunali. Guadagneranu influenza nantu à l'autorità statali, è micca l'inversu. Questu aspettu di a cunniscenza adventista di a profezia si distingue chjaramente da a maiò parte di l'aspettativa cristiana evangelica di a profezia.

Ciò chì altri cristiani insegnanu

Quandu visitamu a libreria cristiana più vicina o ascoltemu uni pochi di prugrammi nantu à a radiu cristiana, avemu ripetutu avvirtimenti chì u statu di u fratellu maiò vole oppressà i cristiani è forzà "umanisimu seculare" nantu à elli. Ci hè una conversazione constante trà i cristiani cunservatori di una cuspirazione per aduprà u guvernu americanu per pruibisce i cristiani di professà publicamente a so fede o di scola in casa i so figlioli. Tali teme ùn sò micca infundati, ma cuntribuiscenu à a crede chì u sistema di l'Anticristu di l'ultimi ghjorni serà un muvimentu seculare, principarmenti senza divinità, dedicatu à l'eliminazione di u Cristianesimu. Quandu u cumunismu suvièticu era sempre una putenza mundiale maiò, e persone cun questa credenza si sentia particularmente cunfirmata!

I seguenti dichjarazioni ùn sò micca destinati à criticà i punti di vista pulitichi o suciali di l'altri, ma piuttostu à dimustrà u forte cuntrastu trà l'ultima minaccia maiò à a libertà religiosa prevista da l'evangelichi è ciò chì Diu hà cumunicatu à noi in scrittura.

L'Evangelichi crede in un Anticristu non-cristianu

U presentatore evangelicu Marlin Maddoux hà riassuntu a visione evangelica conservadora di u novu ordine mundiale particularmente bè quandu hà scrittu in u so libru L'America tradita hà scrittu u seguitu nantu à a presunta venuta "dominazione di u mondu umanisticu":

"A Bibbia insegna chì à a fine di i tempi ci sarà un guvernu mundiale sottu un regnu putente - l'Anticristu. Stu muvimentu impiatu mundiale purterà e nazioni versu a fine di u mondu, cum'è l'antichi prufeti anu preditu generazioni fà." (Marlin Maddoux, L'America tradita, Shreveport. LA. Huntington House Inc., 1984; p. 45)

Senza cità nisuna evidenza biblica, Maddoux definisce stu muvimentu "senza divinità" cum'è l'umanisimu, u cumunismu, u sucialismu, u feminismu è l'ambientisimu, chì tutti sò presumibilmente destinati à l'abolizione di e fruntiere naziunali è chì rapprisentanu ancu una quantità d'altri punti di vista pulitichi cù quale ùn hè micca d'accordu solu d'accordu ( Ibid. 17-49).

Dopu avè citatu l'Apocalisse 13,16:18-666, chì parla di l'imminente interdizione di compra è vendita - è u misticu numeru 48 - Maddoux spiega: "Di sicuru, senza esse cuscenza, l'umanisti anu urdinatu un pianu di Esecuzione cumpiendu l'antichi profezie. .. Stu sistema hè basatu annantu à a filusufìa di Karl Marx è micca in l'economia di u mercatu liberu americanu. L'umanisti chjamanu un sistema sucialistu, glubale ... chì cuntrolla tutti l'aspettu di l'ecunumia. Diu hà preditu questu generazioni fà, ma in a so ribellione l'omu cade in Armageddon.» (Ibid. XNUMX)

L'evangelichi chjamanu un passaghju per l'istituzioni

À a fine di u so libru, Maddoux presenta a so suluzione à i prublemi di l'America:

"Credu chì in questa nazione un gran numaru d'omi è donne di talentu, moralmente sani, illuminati è curaggiu entreranu in l'arena pulitica - cù tutte e so cuntruversii accese - per alzà à a cima di sta nazione è rinvià à u centru murali. è di guidà à una bona gestione finanziaria è pulitica. E persone più impurtanti chì ponu sparghje un rinascimentu spirituale in questa nazione pò esse bè i rapprisentanti eletti chì occupanu i dipartimenti in i nostri capitali statali, a Casa di Rapprisintanti è u Senatu di i Stati Uniti. Mentre i nostri pastori è capi spirituali ponu chjamà à l'azzione, i funzionari eletti anu a capacità di agisce! Pudemu guidà una nazione torna à Diu.» (Ibid.153)

Ti sona una campana?

Sfurtunatamente, un documentu simili hè statu datu à mè qualchì annu fà da una surella in a fede chì paria esse assai entusiasmu di sta literatura. U documentu dubbitu era una circular chì sustene l'ecunumia è l'agenda pulitica è suciale di u dirittu religiosu (Donald S. McAlvany, "Toward a Soviet America: Strangling America's Freedom and Constitution" in: McAlvany Intelligence Advisory, marzu 1994, 1-28). Eru scunfittatu chì sta surella hà cridutu assai fermamente in a Bibbia è in u Spìritu di Prufezia. Mi pare difficiuli di capisce cumu l'Adventisti di u Settimu ghjornu ponu leghje stu materiale senza ricunnosce chì rapprisenta a stessa filusufìa chì un ghjornu, secondu l'ispirazione, attivarà a persecuzione di i santi di Diu.

Questa newsletter discutibile descrive i prublemi attuali di l'America è poi incuragisce i cristiani è altri cunservatori à piglià u prucessu puliticu in e so mani:

»In America, dapoi 30 o 40 anni, a maiuranza di l'omi è di e donne ghjusti (cumpresi i cristiani) ùn anu fattu quasi nunda per piantà di pusizioni influenti occupate da i sucialisti è i distruttori di a nostra Custituzione è di u nostru modu di vita tradiziunale. A resistenza à i sucialisti ùn pò micca vene da sopra, ma solu da quì sottu, da a basa, a grande maghjurità silenziosa, chì supera i sucialisti di un fattore di 50 s’ellu si sveglia è flette u so musculu puliticu unitu. » (Ibid. 25)

U cuntrastu

Ùn hè micca difficiule di vede chì l'evangelichi cunservatori citati sopra sò completamente rivolti a prufezia biblica di u novu ordine mundiale chì vene nantu à a so testa!

A chjama in a citazione di sopra per i cristiani cunsirvatori per diventà puliticamenti attivi currisponde à tutti i criterii per quale, secondu l'ispirazione, u sistema chì vene di l'Anticristu serà ricunnisciutu! A rivoluzione cristiana cunsirvatore in l'America hè aspittatu "micca da sopra, ma da quì sottu, da a basa, a grande majuranza silenziu." (Ibid.) Questu hè esattamente cumu Ellen White descrive u stabilimentu di l'imaghjini animali in America:

"Per assicurà u favore di u publicu, i guvernanti è i legislaturi cederanu à a dumanda di u populu per una lege chì rende obligatorie e celebrazioni dumenica".grande polemica, 592)

"Per esse populari cù u populu è assicurà u favore di e chjese, i legislaturi cederanu à a dumanda di una lege dumenica".Testimonianze 5, 450)

Associazione per a pulitica cristiana cumuna

Irnicamenti, i cristiani chì parlanu più di i periculi di u novu ordine mundiale parenu ancu fà u più per stabilisce esattamente cum'è a Parolla inspirata predetta! Mentre unu pensa chì vede l'Anticristu in u sistema di a scola publica americana, in Hollywood, è in e Nazioni Unite, l'Scrittura vede l'Anticristu in a chjesa cristiana professante stessu (2 Tessalonicesi 2,4: 17; Revelazione XNUMX). L'intima armunia cattolicu-protestante chì pò esse osservata oghje in u dirittu religiosu americanu cumpone tutti i criterii per un cumplimentu di predizioni divini (Eventu di l'ultimu ghjornu, 124).

Pat Robertson, chì hà scrittu un libru parechji anni fà, avvistendu i cristiani di u novu ordine mundiale chì venenu (Pat Robertson, U Novu Ordine Mundiale, Waco, TX: Word Books. Inc. 1991). Ma Pat Robertson, attraversu a fundazione è a guida di a Coalizione Cristiana, hà fattu più per e forze chì ispiranu u muvimentu apostatu di a fine di u tempu chì forse qualsiasi altru capu cristianu americanu. In u 1994, Robertson era trà i luminari evangelichi chì firmavanu a Dichjarazione Cumuna Evangelici è Cattolichi Inseme (Evangélichi è Cattolici inseme), una agenda cristiana oecumenica chì hà fattu i tituli cù tituli cum'è "Cattolichi è Evangelichi si uniscenu a manu" (David Briggs, I cattolici, l'evangelichi uniscenu a manu, San Bernardino Sun, 30 di marzu di u 1994). Si pudia aghjustà : « sopra l’abissu !grande polemica, 588)

I cristiani evangelici anu cercatu un falsu Anticristu per anni. Da Billy James Hargis è Hal Lindsey à Pat Robertson è Tex Marrs, tutti anu sempre puntatu u dito accusatoriu versu l'altri, alluntanati da a piega cristiana versu i cumunisti atei, umanisti seculari è altre ideologie è movimenti simili. Eppuru, a Parolla di Diu indica sempre u dettu di l'identità profetica à a Chjesa Cristiana!

Chì ghjè a causa di u caosu murali in a cultura occidentale?

Troppi cristiani, ancu Adventisti, sò eccessivamente obsessionati da a minaccia di secularismu. Puderia esse più apprupriatu di discrive u caosu murali in a cultura americana cum'è un pruduttu di l'ipocrisia religiosa. Apparentemente, ci sò milioni di cristiani dichjarati in i Stati Uniti chì dicenu di crede in i valori morali invariabili di a Bibbia. Eppuru ùn a campanu micca. Quandu avemu cunsideratu quantu cristiani crede chì ùn ponu micca perde a so salvezza per un cumpurtamentu peccamintu, ùn hè micca difficiule di capisce perchè tanti campanu cusì.

A Bibbia dice pocu di a minaccia à u secularismu. Ella solu chjama u negatore di Diu un stupidu (Salmu 14,1: 53,1; 7,21: 23). In rialità, a mente seculare ùn hà nisuna chance in tutti l'ultimi ghjorni cù tutti i miraculi è l'avvenimenti soprannaturali chì anu da esse. Ùn hè micca surprisante chì quandu Ghjesù hà parlatu di i persi à a fine di a storia mundiale, ùn hà micca dettu nunda di quelli chì u ricusanu, ma piuttostu qualcosa di quelli chì l'anu indirizzatu cum'è Signore, ma ùn vulianu micca seguità (Matteu 2 , 3,5-XNUMX). Paul dice chì sta cundizione prevalerà in l'ultimi ghjorni. Dopu a lista di i tanti mali chì esistenu in u mondu, aghjusta: "Anu l'apparenza esterna di teme di Diu, ma niganu u so putere." (XNUMX Timothy XNUMX: XNUMX)

In altri palori, ùn serà micca l'empiità flagrante chì serà u grande nemicu di Diu à a fine di a storia, ma piuttostu l'apparizione di una vita divina chì nega u putere di Diu per ubbidisce.

Chì pudemu fà ?

Quandu l'avvenimenti finali si avvicinanu, Satanassu pruduce sempre più falsificazioni è distrazioni in u campu di a profezia. Pudemu esse inclinati à piglià in seriu certe teorie nantu à u novu ordine mundiale perchè sò sustinuti da e persone chì pareanu avè assai in cumunu cù l'Adventisti. Parechje di queste persone in casa, sustene a vita rurale, studia a Bibbia ogni ghjornu, è crede chì Ghjesù vene prestu. Ma l'ispirazione dice chjaramente chì e falsificazioni di Satanassu sò diventate sempre più simili à a cosa reale. "U caminu di l'errore pare spessu si trova vicinu à u percorsu di a verità", ma "dopu à un certu tempu capite chì i dui sò alluntanati".Testimonianze 8, 290-291)

Sè pussibule, hè impurtante per educà tali persone nantu à sti falsi teorii di l'Anticristu, sicuru sempre cù amore è cura cristiana. Ma ùn pudemu micca unisce à elli appruvendu idee è insegnamenti chì cuntradite l'ispirazione.

L'apòstulu scrive: "E questu ùn hè micca surprisante, perchè Satana stessu si travesti in un anghjulu di luce. Allora ùn hè nunda di spiciale se i so servitori si disfrazanu cum'è servitori di a ghjustizia; ma a so fine serà secondu e so opere. " (2 Corinti 11,14: 15-XNUMX) U prublema cù a maiò parte di e teorie cristiane nantu à u novu ordine mundiale chì vene hè l'insignamentu chì Satanassu vene in una forma scura.

L'Adventisti di u settimu ghjornu farianu bè à sente l'insignamenti di l'Scrittura è u Spìritu di Prufezia, chì avvirtenu di un nemicu assai più discernente. Hè cunsigliatu per esse in guardia per chì pudemu unisce cù l'apòstulu per dì di Satanassu: "Perchè ùn simu micca ignurati di e so intenzioni" (2 Corinti 2,11:XNUMX).

Prima publicatu in tedesca in A nostra fundazione ferma, 1-2005, pagine 4-8.

Accurtatu da: A nostra Fondazione Firma, ferraghju 2000

Lascià una Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

Aghju accunsentutu à l'almacenamiento è u trattamentu di e mo dati secondu EU-DSGVO è accettà e cundizioni di prutezzione di dati.